Педагогічне кредо: Щоб випромінювати світло іншим – потрібно мати сонце у собі
Інноваційні форми роботи та технології, які використовую:
особистісно орієнтовані технології, технології групової роботи, технології «створення ситуації успіху», технології навчання як дослідження, комп’ютерні технології, ігрові технології, технології проблемного навчання, технології критичного мислення
Власний особистісний і педагогічний портрет
Досвід показує, що виникнення інтересу до математики в учнів значною мірою залежить від методики її викладання. Потрібно турбуватися про те, щоб на занятті кожний учень працював активно, захоплено. Сучасний урок повинен не тільки збагачувати учнів знаннями та вміннями з навчального предмета, а й розвивати такі їх якості, як активність, пізнавальна самостійність, здатність творчо підходити до розв’язання як навчальних, так і практичних задач. А потім після випуску у школі людина має вийти зі шкільних стін не просто з великим багажем знань, а інтелектуально розвиненою, активною, цілеспрямованою і самостійною. Людина, що вміє «створювати себе» та «знаходити себе», логічно та творчо думати в нестандартних умовах та в різних сферах життя, прагне до самовдосконалення і розвитку. Ось такі люди потрібні нашому суспільству.
Працюю над реалізацією практичної мети – навчити дітей логічно мислити. Враховуючи інтелектуальний розвиток та рівень знань учнів, вдало добираю форми та методи роботи. Для втілення цієї мети неможливо без застосування інтерактивних технологій. Навчально - виховний процес організовую так, щоб він відповідав вимогам сучасності: мав особистісно орієнтовану спрямованість, надавав можливості для диференціації навчання, забезпечував реалізацію діяльнісного підходу до розвитку особистості, органічно поєднував навчання з практикою.
Використовуючи інтерактивні технології як засіб активізації пізнавальної активності учнів, навчаю учнів математики без примусу.
Для багатьох учнів усіх поколінь предмет математика дається нелегко. І тому постійно шукаю відповіді на запитання: як зробити урок цікавим; як організувати роботу на уроці так, щоб учні самі хотіли розв’язати вправи і задачі; як зробити так, щоб вони чекали на урок математики з нетерпінням, а не раділи, коли вчитель раптово захворів?
Об’єднуючи учнів класу у групи і даючи їм цікаві завдання, з радістю можна спостерігати, як учні сперечаються, доводять, шукають правильну відповідь, будують діалог, висловлюють міркування, розв’язуючи те чи інше завдання.
Щиро вірю і переконую в цьому своїх колег, що тільки за умови творчого підходу можна досягти головної мети: не просте відсиджування за партами учнів, а цікаве навчання, яке з нетерпінням чекають учні.