Сайт вчителя математики Халімовської Ірини Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

повну версію уроку відкрити тут

презентація до уроку тут

4 клас

Тема: Розв'язування  задач на знаходження периметра і площі чотирикутників.

Мета: закріплювати   уявлення  про  геометричні фігури; продовжувати формувати знання, уміння, навички на знаходження площі  і периметра геометричних фігур; вчити бачити в просторовій фігурі планіметричні фігури як складові; розвивати логічне, критичне, алгоритмічне мислення і предметну-математичну компетентність шляхом моделювання; забезпечувати пропедевтичний підхід до формування математичних понять в середній школі, виховувати охайність, дружбу, працьовитість.

Тип уроку: закріплення знань, вмінь, навичок.

Форма: урок – подорож.

Обладнання уроку: комп’ютер, мультимедійний проектор, індивідуальні картки, кубики, роздатковий матеріали, геометричні фігури.

                                                    Хід уроку:

І Організаційний момент:

Вчитель: Сонце в небі прокидається,

                З Вами, діти, я вітаюся

                Наш клас із гостями вітається,

                Ми любимо працю і будем старатися,

                Тож часу не гаймо і урок розпочинаймо!

 

   ІІ Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Отже, записуємо число, класна робота. Тема нашого уроку – «Розв'язування задач на знаходження периметра і площі чотирикутників». У вас у зошиті є шкала. Червоною ручкою або олівцем позначте, як ви думаєте, які у вас знання з даної теми.

 Будем працювати за таким планом… А щоб втілити наш план, дотримаємось такого девізу: «Якщо хочете багато знати треба дружно працювати». Урок буде незвичайний – це подорож до казки «Снігова королева».

  • Ви  знаєте цю казку?
  • Діти, а хто написав казку «Снігова королева»? (Г. К. Андерсен)
  • А про що ця казка? Що там трапилось?
  • Хто вирушив на пошуки Кая?

Отже, вирушаємо в подорож. Допоможемо  Герді врятувати Кая. Для цього нам знадобляться наші знання з геометрії, а саме – вміння знаходити площі геометричних фігур. Спочатку приготуємось до нашої подорожі.

 

ІІІ Актуалізація опорних знань

  • Якими літерами позначають фігури в геометрії?
  • За якою формулою знаходимо периметр прямокутника?
  • Чому дорівнює периметр прямокутника зі сторонами 4 см і 9 см?
  • За якою формулою ми знаходимо площу прямокутника?
  • Чому дорівнює площа прямокутника зі сторонами 8 см і 3 см?
  • За якою формулою знаходимо периметр квадрата?
  • Знайти периметр квадрата зі стороною 7 см?
  • За якою формулою знаходити площу квадрата?
  • Чому дорівнює площа квадрата зі стороною 9 см?
  • Чому дорівнює площа і периметр трикутника?
  • Скільки на малюнку квадратів, кругів, прямокутників, трикутників?

ІV Перевірка домашнього завдання:

Додому вам була така задача: Побудувати два прямокутники з периметрами 12 см і 18 см і з однаковими площами (по 8 см2)

Перед уроком я перевірила домашню роботу і  на дошці написала розв’язання цієї задачі. Учні….  зробили задачу і ось вони розвідають, як вони міркували.

Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2024
uCoz