Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Сайт вчителя математики Халімовської Ірини Юріївни |
|
повну версію уроку відкрити тут 4 клас Тема: Розв'язування задач на знаходження периметра і площі чотирикутників. Мета: закріплювати уявлення про геометричні фігури; продовжувати формувати знання, уміння, навички на знаходження площі і периметра геометричних фігур; вчити бачити в просторовій фігурі планіметричні фігури як складові; розвивати логічне, критичне, алгоритмічне мислення і предметну-математичну компетентність шляхом моделювання; забезпечувати пропедевтичний підхід до формування математичних понять в середній школі, виховувати охайність, дружбу, працьовитість. Тип уроку: закріплення знань, вмінь, навичок. Форма: урок – подорож. Обладнання уроку: комп’ютер, мультимедійний проектор, індивідуальні картки, кубики, роздатковий матеріали, геометричні фігури. Хід уроку: І Організаційний момент: Вчитель: Сонце в небі прокидається, З Вами, діти, я вітаюся Наш клас із гостями вітається, Ми любимо працю і будем старатися, Тож часу не гаймо і урок розпочинаймо!
ІІ Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності. Отже, записуємо число, класна робота. Тема нашого уроку – «Розв'язування задач на знаходження периметра і площі чотирикутників». У вас у зошиті є шкала. Червоною ручкою або олівцем позначте, як ви думаєте, які у вас знання з даної теми. Будем працювати за таким планом… А щоб втілити наш план, дотримаємось такого девізу: «Якщо хочете багато знати треба дружно працювати». Урок буде незвичайний – це подорож до казки «Снігова королева».
Отже, вирушаємо в подорож. Допоможемо Герді врятувати Кая. Для цього нам знадобляться наші знання з геометрії, а саме – вміння знаходити площі геометричних фігур. Спочатку приготуємось до нашої подорожі.
ІІІ Актуалізація опорних знань
ІV Перевірка домашнього завдання: Додому вам була така задача: Побудувати два прямокутники з периметрами 12 см і 18 см і з однаковими площами (по 8 см2) Перед уроком я перевірила домашню роботу і на дошці написала розв’язання цієї задачі. Учні…. зробили задачу і ось вони розвідають, як вони міркували. |
|
Copyright MyCorp © 2024 |
uCoz |