Сайт вчителя математики Халімовської Ірини Юріївни

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

презентація до уроку тут

4 клас

Бінарний урок елементи геометрії і сходинки до інформатики.

Тема: Просторові фігури. Малювання просторових фігур у програмі Paint.

Мета: геометрія - формувати уявлення про просторові фігури та їх складові; сприяти розвитку просторової уяви; образного мислення; вміння бачити в просторовій фігурі планіметричні фігури як складові; розвивати навички моделювання; виховання охайних записів у зошитах.

              Інформатика – вміння користуватися інструментами: олівець, гумка, геометричні фігури; задавати колір фігури; вводити слова за допомогою клавіатури; розвивати логічне мислення,спостережливість; виховувати  цікавість до інформатики, естетичні почуття.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Обладнання: комп’ютери, жетони, індивідуальні картки, грамоти, нагороди.

                                                        

Хід уроку:

І Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, давайте пригадаємо правила поведінки в комп’ютерному класі.

         Доповніть речення:

  • Чи можна розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя?
  • На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
  • Як треба тримати спину?
  • Чого не можна торкатися?
  • Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
  • Чи можна їсти за комп'ютерним столом?

 

 

ІІ Перевірка домашнього завдання.

З геометрії перевіряться які малюнки з геометричних фігур зробили діти.

З інформатики 3,4 завдання в зошиті

 

ІІІ Актуалізація опорних знань.

Що означає англійське слово Paint?( Писати фарбами)

Як зайти в програму Paint?( Пуск     програми      стандартні      Paint)

Як вибрати в програмі Paint певний інструмент?

(Підвести  вказівник миші до інструменту і клацнути по ньому лівою кнопкою миші)

Що таке палітра кольорів?( Це панель кольорів)

Як розфарбувати малюнок?( Вибрати колір на палітрі, вибрати інструмент “Заливка”, підвести до фігури та клацнути по ній лівою кнопкою миші.)

 

 

Як знайти площу квадрата?( S=a*a=a2)

Як знайти площу прямокутника?( S=a*b)

Як знайти площу трикутника?( S=(a*h)/2)

Як знайти площу поверхні  та об'єм куба?( S=a*a*a=a3   V=6*а*а)

Як знайти площу поверхні  та об'єм прямокутного паралелепіпеда?( S=2(a*b+b*c+a*c)

                   V=a*b*c)

IV Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація.

В сучасному світі архітекторам доводиться будувати проекти майбутніх будинків. Далі потрібно знати, скільки на будинок піде фарби, цегли та інших матеріалів. Для цього потрібно знати виміри будинку і площу поверхні. Крім цього сучасні будинки мають різну форму.

 

Сьогодні у нас незвичайний урок. У нас змагаються дві команди: архітектори за комп’ютерами і теоретики за зошитами. Буде враховано кількість жетонів у окремого учня – це буде його оцінка за урок. Та команда, яка набере більшу загальну кількість жетонів – тай переможе.

 

V Закріплення знань.

АРХІТЕКТОРИ

З даної карточки намалювати малюнок у програмі Paint і зробити завдання в зошиті

ТЕОРЕТИКИ

З даної карточки намалювати малюнок у зошиті  кольоровими олівцями і зробити завдання в зошиті

 

VI Фізкультхвилинка.

VII Історична довідка.

VIII Підсумки уроку.

Нагородження переможців, оцінки. Якщо встигнем конкурс скласти танграм.

Перевіримо, як ви засвоїли тему уроку. Доповніть речення.

  • На уроці я дізнався - ....
  • Я зрозумів, що - ....
  • Я працював з - ....
  • Мені сподобалося  - ....

IX Домашнє завдання.

Помінятися картками і зробити дане завдання в зошиті, чи на комп’ютері

Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2024
uCoz